Včelaři to nemají v současné době vůbec jednoduché. Včelstvům ubývá v životním prostředí přirozené potravy, v některých oblastech nemají k dispozici dostatek lučních květů a včelstva také mohou trpět různými chorobami. Každý, kdo chová včely jako užitkový zdroj příjmu, bude se potýkat s dalšími záležitostmi, jako je nalezení vhodných zájemců o včelí produkty. Ty bývají naštěstí velmi oblíbené a zdraví prospěšné, ať už se zaměříme na včelí med, anebo mateří kašičku, propolis či vosk. Ze včelího vosku se také zhotovují krásné dekorativní svíčky, co provoní celý byt, a nejsou zdravotně závadné, jako parafín.
Včelí produkty lze prodávat i na Internetu v e-shopech. Je k tomu zapotřebí vlastní webový portál, který vám zhotoví profesionální firma, a ta se zároveň postará o další záležitosti, které k tomu patří. A těmi jsou zejména řešení SEO a PPC reklama.
SEO potřebujete k tomu, aby vás vyhledávací servery nenechávaly stranou hlavního dění a nezařazovaly vás až na konec finálního seznamu. V takovém případě nemáte příliš velkou šanci na úspěšné podnikání, a to se netýká pouze včelařství. S řešením SEO vám pomohou specialisté, kteří znají řadu fíglů a postupů, aby vás vyhledávače považovaly za vhodný zdroj.
PPC reklamou rozumíme zkratku Pay – per – click, která odkazuje na váš web z jiného zdroje prostřednictvím například reklamního banneru. Tímto způsobem lze přilákat velké množství zájemců, a to poměrně s větší efektivitou, než u reklam televizních, anebo formou tištěných deníků a časopisů. Jednou z možností, kde PPC reklamy umístit, jsou sociální sítě, například PPC reklama TikToková. Návštěvnost těchto zdrojů je obrovská a je velká šance, že si vás někdo povšimne a vaše produkty si objedná. PPC profits vám ovšem pomůže získat i stálou klientelu, jestliže ji zaujmete svým sortimentem a rozumnými cenami.